Այս կինն ընդամենը երեք բան է արել և նիհարել 40կգ

26-ամյա Ամանդան մեկ տարվա ընթացքում կորցրել է քառասուն կգ քաշ: Միաժամանակ նա չի կիրառել առողջության համար վտանգավոր դիետաներ, չի գնացել թանկարժեք ֆիթնես-ակումբներ, այլ փոխել է իր կենսակերպի որոշ տարրեր: Այս ամենին նա հասել է երեք  քայլերի միջոցով:

Քայլ առաջին

Օրական ընդամենը քսան րոպե ֆիզիկական ակտիվությունը ոչ միայն արագացնում է նիհարելու գոծընթացը, այլ լավացնում է սրտանոթային համակարգի աշխատանքը: Քայլքը, հեծանիվ վարելը, լողը ֆիզիկական մեծ ծանրաբեռնվածություն չեն պահանջում, բայց օգնում են նիհարելուն:

Քայլ երկրորդ

Անհրաժեշտ է վերահսկել սննդի չափաքանակը, որը սակայն չի նշանակում որոշ տեսակների նկատմամբ սահմանափակումներ: Անհրաժեշտ է միայն ճիշտ հաշվարկել չափաքանակները և օգտագործել բջջանյութով հարուստ սնունդ:

Քայլ երրորդ

Հարկավոր է ավելի շատ օգտագործել սպիտակուցներ: Հենց սպիտակցունցերով հարուստ սնունդն է շուտ հագեցնում և չի վնասում մկանային համակարգը:

 

ԲԱՐՈՄԵՏՐ

 

15:45 Օգոստոս 05, 2016

Ամենաընթերցված նյութեր